2015. november 25., szerda

Prológus

Sziasztok!
A mai nappal el is kezdem felrakni a részeket. Egyenlőre hetente rakok fel újakat, de szeptembertől nekem is suli, úgyhogy akkor már csak kéthetenete vagy havonta lesznek fennt részek. Ha tetszik akkor komizzatok.
Jó olvasást
xoxo
Kandice
Emma

Annyira ideges voltam, mint még soha. Az amit most tenni készültem minden eddigi csínyemnél nagyobb lesz. Elszökni a suliból elvileg lehetetlen. Elvileg. Azzal viszont nem számoltak, hogy én nem ismerem a lehetetlen szó jelentését. Minden megváltozott azon az estén. Minden. Én nem akartam, de az emberek minidg a hazugságot hiszik el. Még a bátyám is neki hitt. Persze, mert én senki sem voltam. Vagyis mostmár nem voltam senki. És, hogy eddig ki voltam? A legmenőbb lány a suliban, a legfélelmetesebb női örző a korosztályomban és még sok minden más. De akkor minden megváltozott. Már nem az vagyok aki voltam. Sok mindenre rájöttem méghozzá arra, hogy  nem maradhatok itt. Itt. Ahol minden hazugság. Fogtam magam és átlendültem a kerítésen.  A riasztó rögtön megszólalt volna, ha nem kapcsolom ki. Futottam. Rövid időn belül elhagytam a suli területét. Felszálltam egy buszra. A vezető megkérdezte, hogy hová megyek. Jó kérdés. Ezt még én sem tudom. Csak annyit tudtam, hogy el innen.

Natalie

Ébresztő! Ha elkésel nem állok jót magamért. Világos húgi? Mint minden reggel ma is a bátyám keltett. Jelenleg ő a falkavezér miután a vérszívűek megölték mindannyiunk szüleit. Szar nap volt. Mondjuk én nem emlékszem rá. Csak 3 éves voltam. A bátyám meg 6. 6 évesen lett a falkánk új vezére. Miután ő volt a legidősebb. Kevesen vagyunk a falkában. Ezért is kell összetratanunk. Öt tagja volt a falkának évekig. Kate, Josh, Mike, Tim és én. Aztán jöttek Peterék. Peter egy másik falka vezére. Az ő falkájában felnőttek és öregek vannak. 10 éves voltam amikor idejöttek. Nem akartak harcolni. Elfogadták Timet a vezetőjüknek. Csak egy helyet kerestek ahol letelepedhetnek. Így olvadt össze a két falka. Egyébként Natalie vagyok. A vezér húga. A bátyám igyekszik mindig mindent megadni nekem. Ezért van az, hogy oviba és iskolába is jártam és járok. A legjobb ruháim lehetnének, ha akarnám, de nem akarom. Timnek így is elég nehéz, hogy 20 évesen egy falka vérfarkast irányítson. Egyébként az, hogy összeálltunk Peterékkel nekünk is jól jött. Náluk nagyon sok idős és tapasztalt farkas van akik segítettek nekünk irányítani az erőnket. A falka a családunk és megvédjük bármi áron. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése